Administrer kunder og salg, der er oprettet i Dynamics 365

Rigtig mange virksomheder verden over anvender i dag Dynamics 365, der kan være med til at skabe en langt bedre struktur i hverdagens arbejde og med fordel kan anvendes til at holde styr på f.eks. kundeemner, salg, leads, økonomi, ordrebehandling og meget mere.

Bruger du f.eks. Dynamics 365 til kundeengagementer, kan du også med fordel anvende Dynamics NAV til ordrebehandling og økonomi. på den måde kan du opnå en problemfri integration i lead processen, og lettere konvertere disse.

Først og fremmest skal programmet indstilles korrekt, og når dette er gjort, kan du let indstille selve integrationen med Dynamics 365 for Sales. På den måde har du adgang til Salgsdata fra Dynamics NAV og det samme gælder den anden vej rundt. Der er mange integrationer og fordele der følger med disse, men noget af det mest intelligente er, at  Integrationen gør det muligt at arbejde med- og synkronisere datatyper – f.eks. debitorer, kontakter og salgsoplysninger.

Det er ligeledes muligt for sælgeren i Dynamics 365, at bruge prislisterne fra Dynamics NAV, når der oprettes en salgsordre. Derudover kan vedkommende også få vist lagerniveauet af varen fra Dynamics NAV.

Dernæst kan behandleren af ordren også håndtere specifikke ting for ordrer – disse kan overføres automatisk, men kan også ske manuelt.